Iskial zachęca do dbania o odporność. Nowa kampania USP Zdrowie.
FCB&theMilkman oraz marka suplementu diety Iskial, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową, jesienną kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o odporność w sezonie jesienno-zimowym.
- Chcemy zmieniać zachowania konsumentów - mamy to w swoim FCB'owym DNA. Dlatego postanowiliśmy pokazać, że dbając o odporność każdego dnia nie musimy rezygnować z aktywności na świeżym powietrzu. Postanowiliśmy pokazać codzienną sytuacje z życia w deszczowej aurze. Wszystko okrasiliśmy lekkim humorem i pokazaniem fajnej relacji w rodzinie - mówi Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający agencji FCB&theMilkman.
– Wiemy, że wspieranie odporności jest bardzo ważne – to inwestycja w dobrostan całej rodziny. Marka Iskial oferuje sprawdzone i bezpieczne rozwiązania, a w reklamie pokazujemy, że dzięki dobrej odporności możemy z radością i uśmiecham spędzać wspólnie czas tak jak chcemy – podkreśla Agata Grodzka, brand managerka marki Iskial. Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa.