Każdy kolejny element komunikacjipowinien mieć moc przedefiniowania przyszłości marki
Klient: Clever Neutro Plus, Clovin S.A.
/Media: Telewizja, Online
To nie pranie, to rewolucja
Clever Neutro Plus to nie tylko najnowocześniejszy proszek, ale także rewolucja w myśleniu o ekologii i potrzebach naszego świata. Naszym celem było udowodnienie, że ekologia nie musi być droga i dostępna tylko dla nielicznych – powinna być świadomym wyborem każdego z nas.
Klient: Clovin S.A.
/Media: Direct Marketing, Online, Social Media
My first poison - perfumy, które lobbowały w Parlamencie Europejskim
My first poison" to nie perfumy dla niemowląt. To pierwsze perfumy z toksycznych substancji zanieczyszczających ludzkie mleko.
Klient: Prima Coffee, Douwe Egberts
/Media: Telewizja
Paczki Wdzięczności – 25 lat ludzkiej solidarności
Zaskakujące medium – paczka z przeszłości - posłużyło nam jako punkt wyjścia do niezwykłych obchodów 25-lecia pierwszej polskiej marki kawy – kawy Prima. Dołączając do obchodów 25-lecia wolności, Prima przywołała wspomnienia największego aktu zbiorowej solidarności – 30 milionów paczek pachnących kawą, przysyłanych do Polski z całego świata w czasie stanu wojennego. 25 lat później paczki pachnące kawą znowu przemierzyły świat – tym razem, żeby podziękować cichym bohaterom tamtych czasów.
Klient: Chopin Institute
/Media: Telewizja, Online
18. Konkurs Chopinowski – droga do doskonałosci
Tym razem w kampanii promującej 18 Konkurs Chopinowski nie usłyszymy monumentalnej muzyki ani nie zobaczymy czarno-białych zdjęć z życia wielkiego kompozytora. Żadnych ujęć pomnika Chopina z Łazienek ani poetyckiej animacji fortepianowych klawiszy. Zamiast tego zajrzeliśmy za kulisy codzienności prawdziwych bohaterów Konkursu – młodych pianistów, którzy poświęcają wszystko swojej pasji. Obrazom towarzyszy nieperfekcyjna scieżka dźwiękowa, będąca perfekcyjnym odzwierciedleniem trudnej drogi do doskonałości.
2020/2021 Global Network of the Year
2020 Global Agency of the Year
2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work
2020 Top Global Creative Network