Piotr Zelt w kampanii parówek Krakus.

Marka Krakus wystartowała z nową kampanią promującą parówki z aktorem Piotrem Zeltem. Jest to druga odsłona kampanii w platformie „Mistrz i uczeń".

- Pierwsza odsłona platformy „Mistrz i uczeń"  w kampanii Szynki Eksportowej przyniosła dobre wyniki. Wierzymy, że kontynuacja wypracowanej z FCB&theMilkman komunikacji wpłynie w dłuższej perspektywie na wzrost wskaźników świadomościowych i wizerunkowych marki, a to przełoży się na sprzedaż – Marta Kołowerzo, starszy kierownik ds. kategorii.
 

- Stworzyliśmy drugą z serii reklamę dla naszego klienta, marki Krakus, w platformie komunikacji „Mistrz i uczeń". Wykorzystujemy ten sam duet aktorski i zabieg kreatywny, aby spójnie pokazać portfolio produktów i wizerunek marki - Jan Zagrodzki, dyrektor zarządzający.
 

poprzedni
Zobacz wszystkie postynastępny
  • 2020/2021 Global Network of the Year

  • 2020 Global Agency of the Year

  • 2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work

  • 2020 Top Global Creative Network