FCB and The Milkman

Idee, które zmieniają
codzienność

News_

FCB&theMilkman nagrodzone Communication & Design of The Year 2022

Wierzymy w idee,
które zmieniają codzienność

Jesteśmy częścią FCB, jednej z najbardziej kreatywnych sieci reklamowych na świecie. Łączymy talenty, wiedzę i technologię, by tworzyć „never finished ideas” - idee, które trwają. Idee, które rozwiązują problemy, napędzają biznes i budują marki.

x SB

We współpracy z Sustainable Brands Poland pomagamy markom kształtować zachowania wpływające na bardziej zrównoważony model życia, odpowiadający wyzwaniom współczesności. W ramach inicjatywy „Brands for Good” wspieramy marki, które chcą być siłą napędową zmian na lepsze.

News

Zobacz więcej

Jesteśmy
ludźmi

Ludźmi napędzanymi przez dane, trendy i nowe technologie. Z latami doświadczenia, które uczy, że dane nie zastąpią myśli, a technologia -emocji. Dlatego we wszystkim co robimy, na pierwszym miejscu stawiamy ludzką perspektywę.

Jan Zagrodzki

Managing Director

Wierzy w myślenie analityczne, oparte na danych, które diagnozuje problem i myślenie kreatywne, pozwalające go rozwiązać, nawet jeśli pozornie się nie da. Takie idee mogą napędzać zmiany na lepsze.

Tom Pawlikowski

Co-founder

Czyta książki, zaczynając od ostatniej strony. Nienasycona ciekawość tego, co jest dalej, tłumaczy 30 lat sukcesów jako CEO międzynarodowych sieci reklamowych.

Maria Gościniak

Creative Director

Główne zasady, którymi kieruje się w życiu to zasady kompozycji. Podstawą udanej kampanii jest dla niej zrozumienie produktu i partnerska relacja w zespole. Wierzy, że w komunikacji marketingowej lepiej spotkać konsumenta w jego naturalnym środowisku, niż przekonywać go do zmiany.

Marta Marciniak - Płomińska

Creative Director

Wierzy, że najlepsze pomysły da się opowiedzieć w jednym zdaniu. Bardzo często nie wynikają one z ilości obejrzanych kampanii nagrodzonych w konkursach, ale z szeroko pojętej potrzeby empirycznego poznawania świata i przekuwania go w formę funkcjonalną dla odbiorcy.

Daniel Białoszewski

Business & Communication Manager

Wierzy, że relacja w biznesie przychodzi z czasem. Jej fundamentem jest zaufanie klienta, które aby dojrzało wymaga poznania jego otoczenia, potrzeb i problemów – tych, z którymi mierzy się nie tylko organizacja, ale również stojący za nią ludzie.

Marta Krawczyk

Account Manager

Wierzy, że w marketingu warto stawiać na prawdziwe emocje i przeżycia, bo to właśnie one zbliżają ludzi do siebie i tworzą najlepsze historie.

  • 2020/2021 Global Network of the Year

  • 2020 Global Agency of the Year

  • 2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work

  • 2020 Top Global Creative Network