News
Złota nagroda EFFIE Awards Europe dla FCB&theMilkman
Nasza kampania „Moja Pierwsza Trucizna” dla Klienta CLOVIN została nagrodzona najwyższą statuetką w kategorii Pozytywna Zmiana.
Złota nagroda EFFIE Poland dla FCB&theMilkman
To się stało! Nasza kampania dla CLOVIN "My First Poison" została nagrodzona złotym Effie na gali Effie Polska.
Srebrny miecz KTR 2024 dla FCB&theMilkman
W kategorii Commercial: TV or Cinema nasz spot dla marki Purox otrzymał srebrną nagrodę.
Śliwka Nałęczowska z nową komunikacją wizerunkową.
Marka Śliwka Nałęczowska (Colian) wystartowała z nową kampanią wizerunkową autorstwa agencji FCB&theMilkman. Jej celem jest odświeżenie wizerunku marki oraz zaprezentowanie trzech wymiarów doznań jakich można doświadczyć delektując się czekoladowym przysmakiem.
Piotr Zelt w kampanii parówek Krakus.
Marka Krakus wystartowała z nową kampanią promującą parówki z aktorem Piotrem Zeltem. Jest to druga odsłona kampanii w platformie „Mistrz i uczeń".
Iskial zachęca do dbania o odporność. Nowa kampania USP Zdrowie.
FCB&theMilkman oraz marka suplementu diety Iskial, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową, jesienną kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o odporność w sezonie jesienno-zimowym.
Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman
Agencja reklamowa FCB&theMilkman wygrała przetarg na nową kampanię wizerunkową 360 stopni wraz z nadzorem nad produkcją spotu i prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla marki Śliwka Nałęczowska.
Daniel Białoszewski dołącza do FCB&theMilkman w roli Business and Communication Managera.
Jesteśmy bardzo dumni, że dołącza do nas tak wybitny specjalista z obszaru sprzedaży usług i budowania relacji z klientami. Daniel swoimi umiejętnościami miękkimi i wizją rynku reklamy idealnie wpisuje się w to co chcemy tworzyć jako FCB&theMilkman – mówi Jan Zagrodzki, managing director.
2020/2021 Global Network of the Year
2020 Global Agency of the Year
2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work
2020 Top Global Creative Network