Klient: Axa

Media: Experience, Social Media, Direct Marketing, PR

Smartbell – nowy wymiar bezpieczeństwa dla rowerzystów

Firma AXA stworzyła inteligentny dzwonek Smart Bell, który połączony z systemem RDS pozwala na to, by rowerzysta był słyszany wewnątrz innych pojazdów, co zwiększa jego bezpieczeństwo na drodze. Dzięki tej innowacji rowerzyści mogą zwiększyć swoją widoczność i zwiększyć swoje szanse na uniknięcie niebezpieczeństwa na drodze.

PROBLEM

AXA wprowadza nowe ubezpieczenie dla rowerzystów - Smart Bike.

5 milionów rowerzystów jeździ codziennie po polskich drogach. Każdego roku kupowanych jest 1 milion nowych rowerów. Ze względu na brak infrastruktury drogowej, rowerzyści jeżdżą po drogach współdzielonych, co stwarza nowe zagrożenia zarówno dla nich, jak i dla kierowców. 15% wypadków drogowych dotyczy rowerzystów, ale podczas gdy ubezpieczenie samochodów jest obowiązkowe, rowerzyści nie interesują się posiadaniem ubezpieczenia.

Jak przyciągnąć uwagę nowoczesnego rowerzysty miejskiego do kwestii standardów bezpieczeństwa na drodze?

ROZWIĄZANIE

Firma AXA przy wprowadzeniu nowego ubezpieczenia dla rowerzystów stworzyła inteligenty dzwonek Smart Bell, który połączony z systemem RDS pozwala na to, by rowerzysta był słyszany wewnątrz innych pojazdów, co zwiększa jego bezpieczeństwo na drodze. Dzięki tej innowacji rowerzyści mogą zwiększyć swoją widoczność i zwiększyć swoje szanse na uniknięcie niebezpieczeństwa na drodze.

Awards

  • Golden Drum

  • One Show Bronze

  • Eurobest Bronze

  • Cannes Lion Health
    Silver Cannes Lions Radio Bronze
    Cannes Lions Innovation finalist

  • 2020/2021 Global Network of the Year

  • 2020 Global Agency of the Year

  • 2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work

  • 2020 Top Global Creative Network