FCB and The Milkman

Idee, które zmieniają
codzienność

News_

FCB&theMilkman nagrodzone Communication & Design of The Year 2022

Wierzymy w idee,
które zmieniają codzienność

Jesteśmy częścią FCB, jednej z najbardziej kreatywnych sieci reklamowych na świecie. Łączymy talenty, wiedzę i technologię, by tworzyć „never finished ideas” - idee, które trwają. Idee, które rozwiązują problemy, napędzają biznes i budują marki.

x SB

We współpracy z Sustainable Brands Poland pomagamy markom kształtować zachowania wpływające na bardziej zrównoważony model życia, odpowiadający wyzwaniom współczesności. W ramach inicjatywy „Brands for Good” wspieramy marki, które chcą być siłą napędową zmian na lepsze.

News

Zobacz więcej

Jesteśmy
ludźmi

Ludźmi napędzanymi przez dane, trendy i nowe technologie. Z latami doświadczenia, które uczy, że dane nie zastąpią myśli, a technologia -emocji. Dlatego we wszystkim co robimy, na pierwszym miejscu stawiamy ludzką perspektywę.

Jan Zagrodzki

Managing Director

Wierzy w myślenie analityczne, oparte na danych, które diagnozuje problem i myślenie kreatywne, pozwalające go rozwiązać, nawet jeśli pozornie się nie da. Takie idee mogą napędzać zmiany na lepsze.

Tom Pawlikowski

Co-founder

Czyta książki, zaczynając od ostatniej strony. Nienasycona ciekawość tego, co jest dalej, tłumaczy 30 lat sukcesów jako CEO międzynarodowych sieci reklamowych.

Daniel Białoszewski

Business & Communication Manager

Wierzy, że relacja w biznesie przychodzi z czasem. Jej fundamentem jest zaufanie klienta, które aby dojrzało wymaga poznania jego otoczenia, potrzeb i problemów – tych, z którymi mierzy się nie tylko organizacja, ale również stojący za nią ludzie.

Marta Krawczyk

Account Manager

Wierzy, że w marketingu warto stawiać na prawdziwe emocje i przeżycia, bo to właśnie one zbliżają ludzi do siebie i tworzą najlepsze historie.

  • 2020/2021 Global Network of the Year

  • 2020 Global Agency of the Year

  • 2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work

  • 2020 Top Global Creative Network