Klient: Purox, Clovin S.A.

Media: TV, Online

Purox. Cokolwiek masz dzisiaj w plamach

Pranie, jak to pranie. Nasza codzienna, syzyfowa praca. Jest równie nieuniknione i ekscytujące jak podatki.
W ciągu całego życia  każdy z nas zrobi pranie średnio 17 000 razy.
Dlatego stworzyliśmy kampanie, która pozwoli każdemu zaoszczędzić sobie nerwów i pieniędzy. I to w ekoformule!

W świecie skip buttonów oraz 3 sekund, naszą reklamę dla Purox 95% widzów obejrzało do 56 s.

Nieźle jak na reklamę proszku do prania

A udziały Puroxa w rynku wzrosły o skromne 453%.

  • 2020/2021 Global Network of the Year

  • 2020 Global Agency of the Year

  • 2020 & 2019 A-List & 2020 Best Places to Work

  • 2020 Top Global Creative Network